April 15, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/redpanal.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
مصر ..الجيش ينشر لقطات من إسقاط مساعداته على قطاع غزة

امریکی عہدیداران کے مطابق وائٹ ہاؤس غزہ کی پٹی پر امریکی فوجی طیاروں کے ذریعے امداد پہنچانے کے امکانات پر غور کر رہا ہے۔ فضائی راستے سے امداد پہنچانے پر غور زمینی راستے سے امداد پہنچانے میں دشواری اور امدادی عمل کے سست روی کی وجہ سے کیا جا رہا ہے۔

امریکی عہدیداروں نے ایکسیوس سے بات کرتے ہوئے کہا اس اقدام کے لیے صدر جو بائیڈن کی انتظامیہ کے مطالعے میں غزہ خاص طور پر شمالی غزہ کی پٹی میں لوگوں تک امداد پہنچانا ہے جہاں فاقہ کشی کا خطرہ بڑھتا جارہا ہے۔

حماس پولیس افسران جو امدادی ٹرکوں کے ساتھ تھے، نے اسرائیل کی طرف سے حملوں کے بعد ٹرکوں کی حفاظت کا کام چھوڑ دیا جس کے بعد امدادی ٹرکوں کی لوٹ مار کے واقعات میں اضافہ ہوا۔

ان عوامل کو اسرائیل کی طرف سے عائد پابندیوں کے ساتھ ملایا گیا ہے جس کی وجہ سے ٹرک مصر اور غزہ کے مابین رفح کراسنگ اور اسرائیل اور پٹی کے مابین کراسنگ پر جمع ہیں۔

ایک امریکی عہدیدار نے بتایا کہ وائٹ ہاؤس حال ہی میں غزہ پر امداد چھوڑنے کے آپشن کا مطالعہ کرنے کے لیے فوری قدم نہیں اٹھایا جا رہا ہے۔

عہدیداروں نے اعتراف کیا ہے کہ فضائی راستے سے امداد چھوڑنے کا بہت زیادہ اثر نہیں پڑے گا کیونکہ جنگی طیارہ صرف ٹرک یا دو ٹرک کے برابر امداد کی مقدار میں اتر سکتا ہے۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ امداد میں کمی انتہائی ضرورت کی وجہ سے صورتحال میں قدرے کم ہوسکتا ہے، لیکن غزہ کو مطلوبہ حدود میں امداد لانے کا واحد راستہ زمین کے ذریعہ ہے۔ سینکڑوں ٹرکوں کو غزہ میں داخل کرنے کی سہولت فراہم کرنا ضروری ہے جہاں بڑی تعداد میں لوگ فاقہ کشی کا شکار ہیں۔ اگر روزانہ کی بنیاد پر ٹرک اندر داخل ہوتے ہیں تو غزہ میں امداد کی ضرورت کو پورا کیا جا سکے گا۔

مصری فوجی ترجمان نے اعلان کیا کہ مصری فضائیہ کے فوجی ٹرانسپورٹ طیارے متعدد برادر اور دوست ممالک کے تعاون غزہ میں سامان گرانے کے آپریشن میں حصہ لے رہے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *