May 18, 2024

Warning: sprintf(): Too few arguments in /www/wwwroot/redpanal.com/wp-content/themes/chromenews/lib/breadcrumb-trail/inc/breadcrumbs.php on line 253
من الفيديو

ایک عجیب اور نئےبلکہ منفرد انداز میں ایک مصری فنکار نے اپنی بیٹی کی شادی کا جشن ایک عجیب و غریب منظر کے ساتھ منایا۔ یہ انداز اس نے 20 سال قبل کامیڈی اسٹار محمد ہنیدی کے ساتھ فلم ’’دی گریٹ چائنا بین‘‘ میں کیا تھا۔

۹یفنکار حمدی ہیکل نے چند روز قبل اپنی بیٹی کی شادی کا جشن منایا۔ جشن کے دوران اس نے اور دولہا نے فلم “دی گریٹ چائنا بین” میں محمد ہنیدی کے ساتھ ’ابوموتا‘ کا کامیڈی سین دہرایا۔

شادی کے فوٹوگرافر احمد سعید “اوکا” نے وہ منظر شائع کیا جس میں فنکار طنزیہ انداز میں کہتا ہے “ابو موتہ کو 20 سال قید، 15 سال مسلح ڈکیتی، 10 قتل اور 10 عصمت دری کے ہیں”۔ بیٹی کا دولہا جو فلم میں ہنیدی کا کردار ادا کر رہا ہے کو وہ کورڈ ورڈ کہتے ہیں جیسے ہنید ی نے فلم میں کیا تھا۔

اس منظر کا اختتام سمیرا سعید کے گانے “یوم وراء یوم” کی پرفارمنس کے ساتھ ہوتا ہے۔

سوشل میڈیا صارفین نے فنکار کے اس انداز کی تعریف کرتے ہوئے ویڈیو کلپ نشر کیا جس میں اس نے کامیڈی، عقل اور باپ کے حقیقی جذبات کو یکجا کیا۔

حمدی ہیکل 1959 میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے بہت سی فلموں میں حصہ لیا جن میں “ابن عز”، “زکی شان” اور “دی گریٹ چائنا بین” شامل ہیں۔ انہوں نے سیریز “تنقیدی لاحزات”، “الاخوا”، “فوازیر مسیلکو،” اور دیگر میں بھی حصہ لیا۔

یہ بات قابل ذکر ہے کہ فلم “دی گریٹ چائنا بین” 2004 میں بنائی گئی تھی جس کے ہدایت کار شریف عرفہ تھے اور اس میں محمد ہنیدی نے اداکاری کی تھی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *